Day 6 - Ingesneeuwd & Macy's !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu Day 6 - Ingesneeuwd & Macy's !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Day 6 - Ingesneeuwd & Macy's !!

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

28 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En dan doe je de deur van je hotel open en zie je....

SNEEUW !!!! HOPEN SNEEUW !!

En als ik zeg hopen dan bedoel ik hopen!! Bergen sneeuw!! Zo hoog als de bergen in Oostenrijk! :D GE-WEL-DIG!! :D

Vandaag stond er shoppen op de planning en dat doen we uiteraard bij Macy's! S'wereld grootste warenhuis! ( http://www.macys.com/ )
Het was de bedoeling een leuke jas te kopen en natuurlijk, zoals ik mezelf ken ( :D ) kwam ik met alles behalve een jas buiten, LoL!!
Enkele leuke jeansen, kousen, truien, ...Name it, I bought it haha!!

Na Macy's zijn we met de metro naar Bloomingdales (http://www.bloomingdales.com/ ) gegaan. Ook een groot winkelcentrum dat volgens mij enkel voor de rijke kant van New York is... My Goodness wat een prijzen én lelijke kleren hingen ginds!! YUK!!
Ik vroeg me toch zwaar af wie er zoveel geld wil betalen voor een stuk gordijn met gaten erin en een een hoop glitter erop.... Not me!! :-p

Na dat vééls-te-duur-voor-onze-portemonne-warenhuis zijn we terug richting Times Square gegaan met de metro.Daar heb ik in de schoenenwinkel mezelf een paar lekker warme schoenen gekocht, lekker handig met de sneeuw nu!
Gezien onze magen begonne te rammelen zijn we ook meteen een lekkere pizza gaan eten, meat Pizza for me please! That'll be 4.45 please :D

Na ons avondeten zijn we mijn ticket naar Washingston gaan bestellen :-D Donderdag zit bibi op de bus richting Obama :) Jippie!! Het witte huis gaan bezoeken, etc...!!

Niet veel foto's van vandaag maar toch enkele van de sneeuw :D

Tot de volgende blog folks!!

Love, Kitt

• 28 December 2010 - 10:00

Mama:

de knuffels werden door iedereen in ontvangst genomen. En Charly is goed ingeduffeld en heeft gisteren van de Gunne een vers pak zaagsel in zijn stal gekregen. Zoë heeft een berichtje gestuurd en is van plan (als het weer zo blijft) om woensdagavond te komen rijden.
    Ben je al gaan ijsschaatsen? Loeke zegt dat in central park een grote ijspiste is, en nog ergens in Rockefeller Center, dat wordt onder water gezet om een schaatspiste van te maken.
    Er is ook een hippe wijk met trendy restaurantjes - meat pack district - Greenwich village waarvan hij zegt dat je dat zeker moet gezien hebben.
    Vandaag is het dus Washington? Doe de groetjes aan de President van ons :-D
    Kusjes

• 28 December 2010 - 11:49

Boma:

gisteren op tv gezien op times square is er een belgis restaurant ( ergens!! )weet naam ni meer , boma en bompa

• 28 December 2010 - 14:21

Kitt:

mama, aah fijn te horen dat m'n knollies verwend worden, zo zijn ze het gewoon :-D
    De schaatspiste zijn we al tegengekomen in central park, er zijn er 2 maar overal vééél volk dus da slagen we voorlopig over, kunnen we thuis ook :-D vandaag nog geen Obama, das voor donderdag, helemaal op m'n eentje :) Vandaag top of the rock (uitzichtsplatform) Central park voor sneeuwfoto's en een jas kopen bij macy's! Morgen statue of liberty, een ritje met de cruiseboot, chinetown en lopen over brooklyn bridge.Is zien of we Greenwich villega kunnen bijdoen.

Bomma, ik zal eens googlen!Een goeie biefstuk frit zou er wel inkunnen nu :-D