Day 11 - vechten met de valies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu Day 11 - vechten met de valies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Day 11 - vechten met de valies

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

02 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

*GROM *

*GROOOOOOMMMMMMM*

*kijkteenszwaarnaarreisgenoot...*

"EEEEEDDDDWWWWIIINNNNNNNNNNN!!!!!!!!"

Edwin: Martin? Wa ist?
Kitt: Die f*cking valies wilt ni toe da ist!!
Edwin: Tsjah Martin wa wilde!
Kitt: wa wa wilde?
Edwin: euh.. Ge hebt wel veel gekocht, zie maar dat ge niet over u 30kg komt!
Kitt: da zit ek al jaren over! :D
Edwin: jah da bedoelde ek ni hé! *roltmetogen*
Kitt: Doooooooooo!!
Edwin: allé gaan we na Macy's? Ze zijn open tot 20u, kunde u e valies gaan bijkopen, zo een als kik heb.
Kitt: Pffftt... Kan die stomme k*tvalies nu ni gewoon toegaan nee?
Edwin: Maaarttiiinnn!! Da ga ni gaan! Zie wa ge nog op u bed hebt liggen! En zijn u kasten leeg?
Kitt: nee die zijn nog ni leeg!Dast ergste!
Edwin: allé zijn we weg Martin?
Kitt: ma w8 nu 5min, kzen nog ni gereed!
Edwin: aargh Martin! Ge zaagt!! Allé hup we zijn weg!
Kitt: GRMBL!!

En weg waren we! Op voor de laatste keer naar Macy's en Times Square!
De laatste keer die overvolle subway in.En echt vies zijn we er niet om! :D Het is té lang ondertussen en ik mis mijn bokés met choco thuis :-) LoL!!! En m'n paardjes, en m'n friendjeus en m'n mama en de gunne en m'n zus en... Alleman!!! :D

Bij Macy's was het weer lekker druk zoals we niet anders gewend zijn! In New York is alles echt altijd open, zelfs op 1 Januari! Het was eerst richting het Pretzel kraam voor een laatste pretzel (awel da gaan we nu is missen sé :D )
En dan richting boven voor een valiesje. Wantja... Zoals ik gewend ben van mezelf kom ik altijd met véél meer terug dan ik gekomen ben :D *denktaandeGWPnaarPolen* :D LoL!!
Een valiesje was snel gevonden en dan was het nog wat souverniers schoppen voor de thuisblijvers.

Na Macy's gingen we dan richting Times Square om ons nog eens voor de laatste keer in de drukte te begeven. En druk was het weer zoals we niet anders gewend zijn van Times Square! In de typishe winkeltjes nog wat kleins gekocht en dan weer richting het hotel om de rest van de rommel in mijn nieuwe valiesje te stoempen.
En vechten werd het weer! Djééézes vanwaar komen al die kleren dan toch denk ik steeds?? :-s Ik heb echt de slechte gewente om steeds vééls te véél mee te nemen als ik op reis ga, NOT GOOD :D

De avond viel al snel en we klepperde nog wat na over de reis en de hoogtepunten ervan. En nieuwjaar was daar zeker géén van, LoL :D

Helaas geen foto's van het inpakken, de frustratie was te groot om de valies toe te krijgen :D

Maar ondertussen is alles ingepakt en in de valies geraakt *oefoef* en kunnen we weer richting ons belgenlandje om een goed pak fritten te eten!! :D

See ya back in Belgium folks!!! :D

Love, Kitt

• 02 Januari 2011 - 15:40

Christine (ma Edwin):

een fijne terugreis ! ik ga je verslagen missen !
    en nu nog welgeteld 35 dagen wachten eer onze Edwin terug thuiskomt...
    geniet nog van je paar dagen verlof om te bekomen van je NY-avontuur !
    groetjes :-)

• 03 Januari 2011 - 09:31

Kitt:

Christine, Ik zal den Edwin ook zonen blog aanmaken :D LoL! Ik moest hem al pushen zijn foto's eens op zijne laptop te smijten haha :D Volgend jaar pakken we het groter én vooral vééél warmer aan met nieuwjaar :D
    Fijn te horen dat ge de verslagen leuk vond! :) Daarvoor schrijven we ze natuurlijk :D