Day 10 - Happy Newyear!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu Day 10 - Happy Newyear!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Day 10 - Happy Newyear!!

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

02 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

HAPPY NEWYEAR !!!!

Jaja... Het nieuwe jaar begon voor ons op Times Square, gesandwitched tussen de New Yorkers!! :D

Onze dag begon héél rustig met lang uitslapen... :) En de meest geweldige schoolherrineringen bovenhalen, haha GE-WEL-DIG !! Plat gelegen van het lachen bij die herrineringen van onze gekke streken op de Tuinbouwschool :D

Na uiteindelijk uit ons bed te zijn gesukkeld begonnen onze magen een orkest na te spelen en dus was het richting de 'Metro' om een goed ontbijt te nuttigen! 3 stirred egs with patatoes, toast, Canadian bacon and regular bacon, een bord vol :D En later een buik vol :) Smaken deed het in elk geval wel!
Na het wel jah.... ontbijt/lunch was het weer richting het hotel om nog even te relaxen voor we ons richting Times Square zouden gaan.

Mijn reisgenoot wilde héél vroeg op Times Square zijn om 'den bal' te zien vallen maar Bibi hier had geen zin daar uuuuren te staan en dus vertrokken we tegen 18.30u tevoet vertrokken richting Times Square! Eenmaal aan Central Park begonnen de groepen mensen al aan te schuiven en ook Central Park was zo goed als geheel afgesloten.
We wrongen ons mee tussen een groep en het aanschuiven kon beginnen :D In het begin ging het er nog redelijk rustig aan toe maar hoe korter we kwamen aan 'den bol' hoe voller de groepen mensen werden en hoe drukker het werd! Op den duur was het écht stoempen om tussen de hekken te geraken om weer 5m korter te staan, djéééézes!!! I hated it!! :D Ik grabbelde mijn reisgenoot zijn vest stevig vast want ik had géén in hem daar kwijt te spelen! :)
Uiteindelijk hadden we een vaste plek gevonden met wat voet en beweegruimte rond ons! En dan was het wéér wachten... nog meer als 4uur te gaan..

En bij elk uur dat er voorbij was kwam er mini-mini vuurwerkje..

3hours to go... BOEM

....

2hours to go... BOEM

....

1hour to go... BOEM

...

Ondertussen waren we zowat vastgvrozen aan Times Square en kregen we zeren voeten,zere benen én een zere rug! Naast ons stond een Hollands koppel hun goed te doen aan wisky en dat begon al snel naar hun koppie te stijgen... 'Wat leuk joh, tis hier éeeecht e feestje nouw toch??' Man man... :D

En eindelijk begon het aftellen dan om de bal te zien vallen en héél New York werd gewoon CRAAAAZZYYYY!!! De toeters gingen tekeer, de mensen begonnen te gillen en roepen en het springen en gekke dansjes placeren begon! :D En toen kwam het...

5!!!
4!!!
3!!!
2!!!
1!!!

HAPPY NEWYEAR!!!!!!!!!!!

En die bal... welke bal? Ik heb hem niet eens naar beneden zien komen :) Na die 'ball drop' was het gedaan en oppeens liep heel Times Square gewoon leeg :D That's it folks!! Vuurwerk was miniem, zo van dat type vuurwerk dat je in een achtertuintje opstookt :D
In Central Park was het grote vuurwerk maar tegen dat we ons een stuk pizza waren gaan halen en tot ginds geraakt waren was ook dat gedaan en het feest was voorbij! So much for party people! LoL!!
Uiteindelijk gaf mijn reisgenoot me toch gelijk dat het idd niet de moeite was om er meer dan 4uur te hebben gestaan om dan nog geen 2 minuten zot te doen en verder niets te zien... Dus mensen die willen gaan feesten in NY en iets willen zien raad ik aan om rond Central Park te gaan staan om van het vuurwerk te genieten!! :D

We zijn dus op het gemak tevoet terug naar het hotel gegaan en zijn ons bed ingedoken met een goede film! Zo.. Het nieuwe jaar is begonnen :D

Laat de goede voornemens maar komen :D

See ya next time!

Love, Kitt

• 02 Januari 2011 - 13:02

Daniel:

En waae zijn de andere fotos???

• 02 Januari 2011 - 15:10

Kitt:

welke andere foto's? Ge denkt tog ni da kik in die mensenmassa mijne camera meehad? E chance dak em ni meehad gezien ge écht grat platgewalst werd :D ! Dees zijn foto's me Edwin zijne kodak. Andere foto's zijn te groot om up te loaden en die van de andere dagen staan in andere blogs ;)