Day 12 - Back Home - Reisverslag uit Hever, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu Day 12 - Back Home - Reisverslag uit Hever, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Day 12 - Back Home

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

04 Januari 2011 | België, Hever

Airplanes, airplanes,... Jaja airplanes! We zijn weer thuis van ons New York avontuur!!

Het was smorgens al vroeg het bed uit om de laatste rommel in de valies te proppen en de boel wat proper achter te laten, we hadden géén in in een boete :D

Om 11.45u had mijn reisgenoot zijn shuttle al naar de JFK luchthaven en gezien bibi haar maag rammelde zijn we nog voor de laatste keer in de Subway een broodje gaan eten, met de laatste dollars :D

Na ons jah... Wel... 'ontbijt' zijn we meteen rihting het hotel terug gegaan om nog even na te klepperen over de reis. Djees wat vloog de tijd!! Voor ik het wist was het half 11 en gingen we naar beneden om in de 'lounge' (klinkt chique maar euh verre van.. Trust me :D ) te wachten op de shuttle die mijn reisgenoot als eerste naar de luchthaven zou brengen. En natuurlijk was die shuttle te laat waardoor mijn reisgenoot het al 'op z'n seskes' kreeg :D En toen kwam het afscheid :( *sniksnik* :D Reisgenoot vertrok richting JFK om van daar naar Boston te vliegen om daar één nacht te slapen en om dan erna weer naar JFK te vliegen om vanuit New York dan eindelijk naar Las Vegas te vliegen.... Jah I know... Logica noemen ze zoiets :D Haha!!

Nadat mijn reisgenoot het was afgebold moest ik nog tot 14.15u wachten op mijn shuttle die me naar Newark luchthaven zou brengen. Gelukkig hadden we ons Ardensoog boek en ons Fanfic op de PC staan om lekker te lezen! :)
De tijd vloog en voor ik het wist stond mijn chauffeur er om me op te pikken met de euh... Shuttle???? Knappe shuttle dan wel :D Een dikke SUV wagen stnd er te wachten met getinte ruiten en leren luxe interieur... NICE!! :D Ik kan wel wennen aan die luxe haha :D

De rit richting de luchthaven ging vlot en met behoorlijk wat gelach :D Er zat nog een hollands koppel, een stil Duits meisje en een graag-pratende-oma en we zijn dan nog een backpackende Ier gaan ophalen :D En gelachen hebben we in de wagen! Toen de chauffeur me vroeg of ik heb meegedaan aan de traditie en iemand heb gekust antwoorde ik doodleuk : 'If there would be anyone coming near me with his big mouth I'll would off kicked his ass for damn sure' :D

Eenmaal op de luchthaven werden we gedropt en kon ik beginnen zoeken naar mijn incheck. Gelukkig hangen de bordjes overal omhoog en al snel stond ik aan te schuiven om mijn zware valies kwijt te spelen! Daarna was het aanschuiven aan de douane... Schoenen uit, riem uit, jas uit, broe.. Euh nee die mochten we aanhouden :-) Er was niets verdacht te zien/horen/voelen aan mij en dus mocht bibi doorlopen! En dan begon het wachten op de vlieger, nog 2uur... 2 lange saaie uren voor w riching huis vlogen... Okéééé.... laptop open en lezen maar :D handig zo'n engelse fanfic, zo leren we ons engels ook meteen goed bij!

De vlieger was op tijd en ik had een zitje aan het raam, Jippie!! Naast een oud indish vrouwtje dan van haar of pluim wist hoe de Tv en bijhorende gadgets marcheerde :D LoL!! Ik heb mezelf van mijn goede kant laten zien en heb de hele reis het vrouwtje bijgestaan om een filmpje te zien, een muziekje te horen, haar afstandbediening terug te steken vanwaar het kwam en haar scherm af en op te zetten. Allemaal geen probleem voor mij maar als ik dan EIN-DE-LIJK zo goed als in slaap lig moeten ze mij gerust laten :D *GRMBL!!* Nuja... Met da irritant koppel achter mij dat steeds met haar voeten tegen mijn zetel duwde en mijn buurvrouwtje dat vreselijk snurkte kwam er van slapen niet veel in huis... :) En nope, boze blikken werpen naar achteren had weinig tot geen effect! ARrggh!! Maar het idee dat mijn bedje thuis op me wachtte zonder een snurkende reispartner ernaast waar ik om de 5 ademhalingen een oorlog mee moet voeren om stilte te krijgen deden véél goed :D

De landing ging perfect en ik was blij weer op Belgische bodem te staan! Reizen is leuk, héél leuk!! Maar thuiskomen blijft toch altijd het leukste van de hele reis!! :)
Gunne (mams vriend) kwam me ophalen maar bibi hier was zo snel de vlieger uit dat mijn chauffeur er nog niet was, dus even een lekker appelsapje drinken en proberen wakker te blijven :D

Eenmaal thuis was het even schrikken toen ik m'n kamer binnenkwam.... Eerste reactie : 'WTF....' Ik wist niet zeker of ik wel het juiste huis binnen was gestapt :D Mijn bureau stond aan de overkant, mijn trap om naar m'n bovenverdieping te gaan was verhuisd en mijn piano stond opeens ook ergens waar ie niet hoort te staan... Again 'WTF??!!' Bleek dat mams en Gunne zich geamuzeerd hadden terwijl ik weg was :-) Ik had geen idee of ik het leuk vond of niet of ik na zo'n lange reis de boel kon beginnen herinrichten...
Maar ondertussen zijn we van de grootste schok bekomen en kunnen we er wel om lachen :D Alleen staat de trap niet 100% en bibi vreest dat ze daar één van dezer dagen neffes gaat steken, in stijl uiteraard :D

Gezien ik m'n paardjes enorm gemist had en zin had in een wadeling ben ik tevoet naar m'n beesjes gegaan! Mén wat was ik blij om Mr. King en m'n knappe gouden om de hals te kunnen vliegen!! En ik was nog blij'er (bestaat dat woord? :D ) toen ik een luide hinnik kreeg als ze m'n stem hoorde!!! M'n beestjes zijn me niet vergeten :) Even laten lopen die handel, overladen met knuffels, véél hooi en eten geven en een dikke zoen!! En dan weer richting huis!

Ik wilde best m'n ogen even toedoen gezien ik al meer dan 24u wakker was maar telang slapen had ook geen nut dus besloot ik om in m'n nest te duiken maar ik ben blijkbaar niet tot daar geraakt :D Toen ik wakker werd lag ik nog steeds waar ik me het laatst herrinerde... Op m'n bureau :D Kop half op m'n toetsenbord en half tussen de rommel die zich al had gecreërd op m'n bureau... Eh.. Wat??? Ok goeie.. Euh.. AVOND??????
Het was ondertussen bijna 18u toen ik m'n ogen opendeed!! Djeezes... So much for a short sleep! :D Natuurlijk stond half het toetsenbord in m'n gezicht gegraveerd door er zolang op te liggen en had ik een stijve nek! JOY!! :D Ff een slash koud water over onze smoel zwieren en we konden er weer tegen!

Niet veel later kwamen mams en de Gunne thuis en rook het beneden al héérlijk naar goeie Belgische kost: Sosissen en preistoemp!! MMMM!! Wat heb ik dat gemist, goed Belgisch eten!! Natuurlijk onder het eten mijn serie verhalen doen en erna de foto's (ik geloof meer als 1000) laten zien :D

En nu..... EEN WARM BAD en dan een ZALIG BED!!

Nog een hele week thuis (love it!! :D )

We kijken in elk geval terug op een hééééééérlijke vakantie en een zalige tijd in New York!! Na zoveel jaren te zeggen dat we samen op reis gaan is het er eindelijk van gekomen, hé Edwin :D Haha!! En volgend jaar... LAS VEGAS!!! Yep yep!! De wereld mag voor mij part vergaan maar volgend jaar zit bibi in Las vegas met nieuwjaar, in een chique jurk in het Casino! Voor zij die meewillen.... laat u horen!! Hoe meer volk meegaat hoe groter en luxueuzer de suite wordt ;-)

Tot de volgende reis mensen!! En dat wordt Canada/Amerika!! Vriend/vriendin gaan bezoeken! Jééééééj!!!!

Love, Kitt!

• 04 Januari 2011 - 14:16

Boma:

bedankt voor het mooie reisverslag , heb dagelijks gevolgd , en de toffe fotos, maar ik mis een paar hele mooie met da schuun kleedje , stuur die nod es door , heb geen facebook meer , dikke kussen en dat al je wensen dees jaar in vervulling mogen gaan , boma en bompa !!

• 04 Januari 2011 - 19:11

Kitt:

Bomma, plezant te horen dat ge gevolgd hebt! Daarvoor schrijven we de blogs hé :) Nu ist ff wachten tot de volgende reis voor nieuwe blogs! Ik zal u de foto's doorsturen me da 'skuun klieké' :D Dikke zoen voor 2011!!!!

• 06 Januari 2011 - 17:03

Edwin:

Tof om te horen. Was een leuke toffe vakantie met kid. Na zoveel jaren van zeggen dat we weg zijn. Zijn we eindelijk in Amerika geraakt.met stijl naar het hotel gegaan. Was lachen en plezier maken. Macy’s ken ik van binnen en van buiten al. Thanks kid. Een pretzel hier en daar. Van de boven punt tot beneden wandelen. En dan terug. Met de taxi rondjes rijden. Op de 84 verdiep gaan eten in luxe en stijl. Van niks naar 40cm sneeuw. Van rust naar ruzie (in de metro). En vooral met de kuisvrouw hun voeten spelen. Was dit een leuke reis geweest. Bedankt kid

• 07 Januari 2011 - 18:50

Kitt:

Jah gij en u kuisvrouw :-D Dedekke!! Haha!! Brengt is ne Pretzel mee als ge terug na BE komt? Pepperoni graag :D Die metro!! Man... Wask content da we da weg waren zeg, haha!! Next year... Las Vegas hé!! FIETSJEUH!!!