Day 3 - Dinner in The Vieuw & shoppen in Macy's !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu Day 3 - Dinner in The Vieuw & shoppen in Macy's !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Day 3 - Dinner in The Vieuw & shoppen in Macy's !!

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

26 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Welcome again bloggers!! :)

Hier zijn we weer met de volgende blog!


We stonden weer vrij vroeg naast ons bed om in de dag te vliegen! Vandaag zouden we een outfit gaan kopen voor ons diné in The Vieuw.En waar vind je dat beter dan in s'werelds grootste winkel, Macy's (www.macys.com ).
Dus hup naar de metro en richting Macy's it was! En zoals verwacht was het enorm druk! je kon op de koppen lopen maar de gezellige kerstsfeer maakte die drukte meteen goed! We vlogen in de 8 verdiepingen die Macy's telt op zoek naar de perfecte jurk voor het etentje.
En jurken vonden we... Een hele verdieping vol! Passen maar :D Mijn reisgenoot kwam de ene na de andere jurk aanbieden die hij mooi vond en ik had er weinig inbreng in, LoL!! Passen was de boodschap! In alle soorten jurken heb ik me gewrongen om dan lekker ongemakkelijk de boel te schowen en mijn reisgenoot zijn mening vragen.
Volgens mij heb ik meer dan 30 (!!! :D ) jurken gepast maar uiteindelijk kwamen daar 2 topjurken uit die me als gegoten zaten! Missie geslaagd!
Maar dan.... Schoenen, nylonkousen,oorbellen, halsketting, make-up,... Mijn reisgenoot wilde dat ik er perfect uitzag dus begon de zoektocht naar schoenen. Gelukkig waren die snel gevonden en ging de zoektocht verder naar de rest van de spullen.
Om 15.30u hadden we alles wat we nodig hadden en dus keerden we met de metro terug naar het hotel om ons klaar te maken.

Aangekomen in The Vieuw had ik volgens mijn reisgenoot veel bekijks op Times Square met mijn jurk en vreselijke hoge hakken.Voor mij was de boodschap simpel... Maken dat ik binnen was en op mijn kont zat! Haha :D
The Vieuw zelf was prachtig!! Een restaurant met een prachtig uitzicht over heel New York ( www.thevieuwny.com ). Het eten bestond uit een menu waar we dan keuze uit hadden.De coctails kwamen snel en de champagne volgde nog veel sneller :D haha!! We hebben heerlijk gegeten, lekker gekletst en uiteraard van het uitzicht genoten terwijl het restaurant ronddraaide. Daarna was het met de taxi weer richting het hotel waar ik mezelf uit mijn jurk ontmantelde en me in mijn comfortabele pyjame wikkelde :D

S'nachts had ik ook weer mijn bezigheidstherapie.... Kussens en alles wat verder in mijn bereik ligt naar mijn reisgenoot zwieren gezien meneer snurk en comversaties voert in zijn slaap Haha :D

Op naar blog 4.....

  • 26 December 2010 - 10:19

    Boma En Bompa:

    zeg da is een avontuur zenne , denk es aan ons als souvenir wat kleingeld , kleine muntjes of zo , kusjes boma

  • 26 December 2010 - 10:24

    Boma :

    zeg kan jij daar gene rijke amerikaan aan de haak slaan , precies een filmster !!!!

  • 26 Februari 2012 - 06:02

    Ritchie:

    jawadde... euh schoon uitzicht ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Kitt

Hi folks! Welcome to my travel blog! Hope you enjoy it!! Cheers!!

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 53311

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

Back to Canada I go....

15 Februari 2013 - 24 Februari 2013

Hello Mozart....Beautiful Vienna!

27 Augustus 2012 - 22 September 2012

Roadtrip Canada --> Chicago/Washington D.C

19 April 2012 - 27 Augustus 2012

Back to Canada....

23 Maart 2012 - 26 Maart 2012

U.K here we come again....

23 December 2011 - 30 December 2011

X-mas in Germany

03 November 2011 - 07 November 2011

A visit to Scotland and United Kingdom !

06 Augustus 2011 - 27 Augustus 2011

En toen was er.... Canada !!

22 December 2010 - 03 Januari 2011

X-mas and NewYear in the Big City!

Landen bezocht: