New York - Day 2 - Times Square !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu New York - Day 2 - Times Square !! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu

New York - Day 2 - Times Square !!

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

24 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Welcome back folks!!

Vandaag een drukke dag gehad, zeker voor onze voetjes *auwch* ! Maar het was het dubbel en dik waard!! :-D

S'morgens vroeg uit de veren om de dag vlot te beginnen. Dan hebben we de metro genomen naar Times Square en zijn we daar heerlijk gaan ontbijten! Nuja ontbijten... Als je een vol bord met omelet/tomaat/ham en kaas + aardappel en toast een ontbijt kan/mag noemn :-D LOL!

Gezien we recht over Madame Tussauds zaten zijn we dat als eerste gaan bezichtigen. Héél wat groter en gedetailleerder dan die in Amsterdam! Lekker op de foto gegaan met oa Bon Jovi, Bruce 'The Boss' springsteen, MJ (uiteraard :) ),... Al wat souveniers gekocht en leuke naamplaatjes :)

Daarna wilde we onze NY City pass ophalen en hebben we een Taxi genomen naar euh.... nergens :-p Het adres dat op het papier van Connections stond bleek niet te kloppen en dus hebben we een rondje rond NY gereden :D Ach dan hebben we dat ook weer gehad haha :-D Onze chauffeur dropte ons terug op Times Square en in Madame Tussauds wisten ze ons te vertellen dat we in het Empire State Building onze passen moesten gaan halen en dus was het richting the big building :)
Meteen een goeie wandeling gezien The Empire State Building 20 blokken verder lag. Onderweg leuke winkels in en uitgelopen en liggen kwijlen voor de ramen van Guicci, Prada en Dolce & Gabanna :D *doetmondterugtoebijherrineringen* :D

Eenmaal aan The Empire State was het even zoeken naar de ingang van dat kot :D Binnen kregen we meteen een WAUW gevoel!! Machtig gebouw!! Dan begon het aanschuiven natuurlijk om onze passen te krijgen. Gelukkig bleek de service vrij vlot te gaan en al snel hadden we onze passen in handen, nog even door de metaaldetector en onze revolovers aafgeven en we konden beginnen aan de klim naar de top. 80 (!!!) verdiepen maar.... gelukkig heeft iemand de lift uitgevonden!!! :-D En wat een geweldige uitvinding is dat!! LoL!!
De laatste 6 verdiepingen hebben we dan met de trap gedaan gezien er net iets teveel volk aan de lift stond :) Eenmaal (halfdood :-D )boven kwam dat WAUW gevoel dat we beneden hadden nog meer door!! New York ziet er vanop een hoogte nog adembenemender uit!! Schitterend!! Maar KOUDDDD!!!! Brrrr... Gelukkig staan er grote hekken of we vlogen met ze'n allen naar beneden met die wind!! Na onze serie foto's te hebben genomen was het weer naar beneden.

Eenmaal beneden zijn we bij 'Wendy's' gaan eten.Een ... wel euh.. laat ik het een mislukte Mac. Donanlds noemen :-D haha!!
Na onze magen te hebben gepijnigd met een mislukte maaltijd zijn we Times Square weer afgelopen richting Central Park en hebben we The Museum of modern art gaan bezichtigen. En neen dat was alles behalve de moeite op enkele leuke foto's na :-D Gelukkig zat het bij de prijs in of dat was weggesmeten geld.... KUNST noemen ze zulke dingen?!! Djeezes... Ik heb ook veel kunst staan dan thuis/in de stal/... Ach kunstenaars zijn rare mensen :-D

Na het mislukte museum zijn we lekker wat gaan shoppen en liggen denken om in The Plaza te overnachten :-D Gezien we toch 'vlakbij' het hotel waren zijn we lekker tevoet door Central Park gewandeld en ondanks de koude wind was het een leuke wandling dat weer leuke foto's opleverde :)
Op weg naar het hotel kwamem we het Museum van natiional history tegen en gezien dat ook op onze pass staat sprongen we even binnen en we hadden geluk!Het museum sluitte binnen een uur en dus mochten we gratis binnen :) We zijn even snel rondgegaan en in de loop van de week gaan we dan nog eens terug om op het gemakje rond te gaan!

Na dat bezoekje zijn we verder via Central Park teruggegaan naar het hotel. In onze nieuwe en grotere kamer met 2 ruime bedden ploften we neer! MOE!! :-D En morgen vliegen we er weer in! Iets chique zoeken om aan te doen voor het kerstdiné in The Vieuw :)

Looking foreward!!

See ya guys in the next blog tomorrow!! :D

Love, Kitt

• 24 December 2010 - 08:23

Mama:

precies ijzig koud hè. Maar prachtige foto's!!!
    This is the time of your life. Enjoy!!!!!!!!!!

• 24 December 2010 - 13:59

Kitt:

Het is hier rond het vriespunt maar hele koude wind!
    Vandaag is het vrij bewolkt maar de rest van de week wordt het zonnig maar koud, jippie!!
    This is definitely the time of my life!!

L.O.V.E xxxx

• 25 December 2010 - 09:11

Boma En Bompa:

goe da mama en gunne ons da doorstuurden he , zo kunnen wij okk volgen , tof zenne veel lol en zalige pasen voor jou en je vriend he , dikke kussen

• 25 December 2010 - 20:03

Lucienne.verdoodt@sk:

he schat , boma nog es he ,vergeet ni klein geld voor mij als souvenir he , kusjes

• 26 December 2010 - 02:11

Kitt:

Bomma : Pasen is nog ff hé ;)) Merry X-mas bedoelde zeker :D ?? Mijn site staat op FB, ge moet wat vaker online komen hé ;))) hihi!! Edwin is mijn vriend ni zené, maar mijn reispartner en gids haha!! Mijne vent zit thuis :)) xxxx Happy Hollidays!