The Big Apple - Day 1 - Discovery! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu The Big Apple - Day 1 - Discovery! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kitt M. - WaarBenJij.nu

The Big Apple - Day 1 - Discovery!

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

23 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi thuisblijver *gnagna* :-D

De eerste reisblog vanuit New York! En het leven is hier awesome!! Het is echt de city that nevers sleeps!! Hier kan je 24/24 kleren gaan kopen of naar de kapper gaan.... Love It!!

De vlucht is goed verlopen ook al hadden we een beetje vertraging maar die 20min deden het nu niet,al klaagde reisgenoot Edwin dat hij te lang moest wachten op Newark :-D LoL!!! Volgende keer nemen we first class zodat we wat meer been/arm en kontruimte hebben want die smalle stoelen... my goodness!! :-D
De bagagecontrole verliep vlotter dan ik verwacht had en ik bleek dus niet op de 'wanted' lijst te staan gezien ik meteen doormocht :-D Sorry guys but you're not rid of me :-p

De limo stond ons al op te wachten en we zijn in volle stijl *trektkraagverderopen* naar het hotel gereden.Lekker drinken in de limo en al wat sideseeing doen :))

Het hotel is proper al is de kamer vrij klein, maar we klagen niet. Nette badkamer,tv, kluis, bureau en springverend bed :-D Na ingecheckt te hebben in het hotel zijn we meteen de straat opgegaan om de buurt te verkennen. central Parc ligt op 3 blokken van ons hotel en dus zijn we lekker tot daar gewandeld.En dat leverde natuurlijk leuke foto's op :-D Verzichten van New York City zelf! See yourself!

Zonet zijn we lekker gaan eten in het restaurant 'Metro' een oversized pizza/hamburger/pittaketen, maar het eten was lekker. Dan nog even langs Edwin zijn vorige roommate en weer terug naar het hotel. Morgen gaan we richting Times Square en duiken we de winkels in om iets mooi te kopen om met kerstavond in the vieuw te gaan eten!

In elk geval!Ik heb de tijd van mijn leven en 1 ding staat vast : Next year viert bibi kerst en nieuwjaar in Las vegas!!! Wie meewilt, laat u horen!!

See ya later voor de volgende blog!!

Kisses Kitt

• 23 December 2010 - 07:59

Corneel:

Way da go! Wat 'n boel foto's gemaakt op jullie eerste dag in The Big Apple!
    Mooi weer is het daar, is het wel koud?

• 23 December 2010 - 08:44

Mama:

Ik denk gevonden te hebben hoe ik moet reageren op je site :-))
    Prachtige foto's!!
    Amuseer jullie rot en dikke knuffels aan allebei.

xxxxxxxxx

• 23 December 2010 - 12:07

Kitt:

Hi Corneel! Het is hier best koud maar ze geven de komende week alleen maar zon dus dat zit snor!! :-D Ik ga vrees ik hopen foto's hebben als ik terugkom! :)))

Mama, tis hier super!! Zalige stad gewoon!! Vandaag Times Square gaan ontdekken en gezien het zo'n schitterend weer is gaan we wss Empire State beklimmen!!