Nog even geduld en het is eindelijk zover... - Reisverslag uit Leuven, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu Nog even geduld en het is eindelijk zover... - Reisverslag uit Leuven, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Nog even geduld en het is eindelijk zover...

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

11 December 2010 | België, Leuven

Jaja... Het is inderdaad bijna zover! Kitt goes New York!!

Mijn reisgenoot Edwin zit momenteel ergens te pendelen tussen New York en de grens met Canada *jaloers* en binnen 11 dagen ontmoeten we elkaar op de luchthaven van Newark, New Jersey en vliegen we New York in om de Big Apple te gaan verkennen! Uiteraard doen we dat in stijl met de limousine én chauffeur :D

Op kerstavond dineren we in het chique restaurant 'The Vieuw' op Times Square ( http://www.theviewny.com/# ) en met nieuwjaar zelf staan we te shaken op Times Square met de rest van de New Yorkers! Can't wait!!

En op 2de kerstdag maak ik een ritje in de lucht met de helicopter boven New York! Ondertussen kan mijn reisgenoot zijn rommel gaan wassen :D *lol*

Tijdens de reis ga ik ook proberen zoveel mogelijk updates te geven en uiteraard foto's te plaatsen zo vaak ik kan :) Dus kom geregeld maar eens piepen om 'up to date' te blijven ;)

Volgend verslagje zal worden geschreven vanop de luchthaven voor vertrek naar NY (kwestie om de tijd te verdoen dan :D ) of in NY zelf reeds, anyway just drop by from time to time :)

See ya all in New York!!!!

Kitt

• 20 December 2010 - 14:04

GVR:

Wat een vet restaurant zeg!! :)

• 23 December 2010 - 01:30

Kitt: