Dagje Fantasialand - Reisverslag uit Hever, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu Dagje Fantasialand - Reisverslag uit Hever, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Dagje Fantasialand

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

29 December 2011 | België, Hever

Donderdag 29 December

Dagje Fantasialand
( http://www.phantasialand.de/nl/home )

Bibi heeft vannacht wel de halve nacht op de zetel doorgebracht gezien haar kamergenoot (zoals we reeds wisten van ons New York avontuur :D ) een hele nacht een orkest heeft nagespeeld! Snurk hier, snurk daar!! Arrghh!! En bibi haar verwoedende pogingen om de volumeknop te doen zakken haalde niets uit... Dus tegen 4u AM was madam het hier grondig beu en ben ik dan maar met heel m'n bed richting de salon gewandeld en heb ik me daar de grote zetel toeggeeigend :D LOL!!
We hebben dan toch nog enkele uurtjes slaap gehad tot als Bolle (vroege vogel én bakker van dienst ;) :D ) wakker werd en besloot de afwas te doen.... So much for sleeping haha :D

Dus het duurde niet lang of bibi gaf de strijd om nog wat te slapen op! Ik ben de douche dan maar ingedoken, ideaal om wakker te worden :D

Na het ontbijt was het tijd om de boel terug in te pakken en dat was errr... licht uitgedrukt 'een stevige opgave' :D Zoals ik (en vele met mij ondertussen :D ) me kennen als ik ergens op congéé ga kom ik altijd met vrijwel dubbel zoveel terug als ik vertrokken ben... En yep een weekje Duitsland is niets anders... Ipv één gewone koffer en 1 zak met gerief had ik deze keer 1 overbelade koffer en een tiental zakken mee.... *oeps* :D whahahaha!! I'm soooo bad!! :D

Anyway... Toen ik eindelijk mijn halve huishouden in Edwin zijn oto gesmeten had en de rest ook ready to go was ging het dan richting Fantasialand!
De zon scheen vrolijk en ondanks het koud was had ik er vreselijk veel zin in!!

De eerste attractie was al meteen een serieuze 'wake-up' gezien dat ding een Walibi, dalton Terror gevoel gaf en bibi het HAAT als haar voeten loshangen bij een attractie... yeah... Geweldig dus! Een attractie waarbij de voeten lekker bengelen.. Crappy Christ!!
Ah we hebben de toren in elk geval overleefd :D
De rest van de dag was het vrolijk treintjes op en af, foto's maken bij alle mogelijk gekke plaatsjes, nog even het kerstgevoel opsnuiven met de heerlijk gezellige hutjes en ook de wilde attracties werden uitgetest, vooral door Edwin dan :D

De dag verliep vlot en snel en voor we het wisten was het tijd om weer naar huis te gaan. Althans voor mij, Edwin en Bolle zijn broer, Jens toch. Bolle en Jenny zelf bleven nog een extra nachtje in Duitsland.

Bibi hier reed met Edwin weer terug naar ons Belgenland in een oh zo leuk weertje!! Waar is die sneeuw toch????!!!! :( :( ;-(

In elk geval, het was weer een fijn weekje vakantie!! :)

Op naar de volgende 'vakantie' ;)

Tot de volgende blog people!!!

Happy Holidays, Kitt!!