Christmas in Germany !! - Reisverslag uit Hever, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu Christmas in Germany !! - Reisverslag uit Hever, België van Kitt M. - WaarBenJij.nu

Christmas in Germany !!

Door: Kitt

Blijf op de hoogte en volg Kitt

21 December 2011 | België, Hever

Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way....

Joak zené, bibi hier is er weer eens vandoor.En deze keer blijven we ook in de buurt :)
Samen met goede vrienden van mij ga ik lekker kerstmis vieren in Duitsland! NICE :D

Vrijdag 23 December omstreeks 1400 hours duw ik Bolle zijn oto vol met mijn valiezen, make-up dozen, kado's,... *GRIN* :D
Daarna is het Bolle zijn madam ophalen en als ook Jenny haar halve inboedel in de oto heeft gekregen en Bolle tegen dan al stapelzot geworden is kunnen we vertrekken :D

We logeren in het gezellige stadje Stadtkyll ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadtkyll ) in Duitsland waar het vakantiepark Landall ( http://www.landal.be )gelegen is. In een GIGA bungalow voor 6 personen... En yeah voor diegene onder ons die al aan het tellen geslagen zijn we zijn idd maar met 3 dus dat betekent... Dat bibi hier een hele kamer voor haar alleen heeft :D *WhoopWhoop*

Tijdens de week gaan we (als er teminste ooit eens sneeuw uit de lucht valt, degelijke sneeuw dus!! ) skieen en langlaufen. We gaan de gezellige buurt verkennen, winkelen, wandelen en uiteraard de vele kerstmarkten bezoeken :)
Zo is er op 25 December een kerstconcert in Stadtkyll en kun je 28 December dierensporen gaan zoeken en herkennen in Nationalpark in Heimbach.
Met kerst zelf gaan we lekker gourmetten (is da zelfs een woord?) *lachtzichzelfuit* in onze chalet en natuurlijk KADOKES opendoen!! :D Met wat geluk wordt de groep dan verstrekt door nog enkele vrienden die even 'op en af' komen :)

Anyways, we hebben er zin in en hopen op bergen sneeuw!! Bolle heeft zijn dikke winterbanden eronder steken, sneeuwkettingen zijn aanwezig en 2 duwkrachten zijn er ook, lot mor kuumen daane snie!!

A Merry Christmas to Everyone!!

Love, Kitt

• 22 December 2011 - 08:05

Mama:

have fun zouk zeggen, had u wel liever thuis gehad op kerstavond :-(

• 22 December 2011 - 17:21

Kitt K. M.:

Fun we'll have!! :)) Met Newyear benk er hé :)) Das tog ook al iets ;))) xoxoxoxoxoxox